Thursday, 29 November 2012

The Sun

Louis Walsh has been awarded £400,000 in an out-of-court settlement against The Sun newspaper. Walsh had sued The Sun for defamation after it falsely reported that he had groped Leonard Watters at a nightclub. The story, headlined "Louis probed over 'sex attack' on man in loo", was published on 23rd June 2011, and Watters was jailed for six months after he reported the fictitious incident to police.

0 comment(s):